Interim Controller

Voor onze klant, een technologiebedrijf in Gelderland, zijn wij op zoek naar een pragmatisch ingestelde Interim Controller die ondersteunt in de dagelijkse activiteiten en kennis meebrengt m.b.t. Business Central.

Wat ga je doen?

  • Voorbereiden en opstellen van de periodieke rapportages (maand-, kwartaal- en jaarverslagleggingen), afdelingsrapportages en overige financiële analyses inclusief budgetten en forecasts;
  • Analyseren van wijzigingen t.o.v. budgetten, ontwikkelingen in de verlies- en winstrekening, toelichten van verschillen;
  • Opstellen balansspecificaties;
  • Het beheren van administratieve systemen (Business Central);
  • Het projectmatig uitvoeren van verbeteringen binnen het managementinformatiesysteem voor alle afdelingen;
  • Purchase invoice flow beheren (beoordelen inkomende facturen);
  • Kostprijscalculaties;
  • Verstrekken van data/info m.b.t. S&OP en Sales overleg;
  • Rapporteren in Excel/Power BI.

Wat wij bieden:

  • Start z.s.m.;
  • 24-40 uur per week;
  • 3 maanden met optie tot verlenging.

Wat wij vragen:

  • Kennis/ervaring van Microsoft Business Central;
  • Kennis/ervaring met Excel en Power BI;
  • Zelfstandig/voorstellen doen etc.

Hoe gaat het verder?

We ontvangen jouw reactie graag z.s.m. We reageren bij ontvangst per ommegaande.
Na ons contact en (een eventuele online) kennismaking, stellen we jouw cv voor aan onze klant. Als je op gesprek mag komen en deze opdracht matcht, kun je per direct starten met deze uitdagende opdracht!

Spreekt deze opdracht je aan en heb je de juiste achtergrond en ben je beschikbaar?
We zien jouw reactie graag tegemoet!

 

Geïnteresseerd?

Reageer direct